szombat, június 02, 2007

meggyhab...


...Betti módra:
1 tojás fehérjét felvertem, cukrot ízlés szerint tettem és 25 kimagvalt meggyet (Anita számolta).
Nagyon ízlett kettőnknek. De maradt egy kevés máskorra... netalán másValakinek :).
Most így sikerült. Ki szeretném próbálni több meggyel is. Most a tata kertjéből volt a meggy :). (a pólómon meggyszínű pöttyök jelentek meg -ha nem használok kötényt)
U.i. Nem tudom mi a szabály a cukorral. Próbáltm nem túl édesre készíteni (de nem mértem a cukrot), de azt hiszem a cukor keményíti a gyümölcshabot.

2 megjegyzés:

  1. Képzeld, epertortát akartam sütni, de csak egy tojás van itthon, hát most akkor készítek belőle eperhabot. De jó, hogy benéztem ide.

    VálaszTörlés
  2. :)) Nekem is ez volt az utolsó tojás itthon.

    VálaszTörlés

Mi a te véleményed?